It all starts with the many trails and hardships of a young boy. At first glance he seems like any other young man trying to make his way through society, but he has an odd hobby. He seeks out strength more than anyone else! Six floors under the Tokyo Dome exists an frightening place. A literal "sacred ground" for those who desire power! A place that exists for the sole reason of deciding the world's strongest man! This is about non other that Grappler Hanma Baki!

Saturday, July 21, 2012

Finally back.

I finally have a PC again!! I spent some money for a decent PC this time around. Before I was struggling with an Old p4 Build and like 256MB RAM. That old PC finally crapped out and it was time to get a new one. If you're curious about my build;

Asrock Z77 Pro4
Intel i5 2570k
8GB G.Skill RAM
GeForce TI 550

 Now that I have a PC again maybe I'll actually update this page.

20 comments:

  1. cool, a new pc always feels awesome ^^

    ReplyDelete
  2. Congrats Soniku :)
    On a future note, Spinyback has done some translating for us, but they missed a few pages.
    Would be a shame of time for you to have to translate the same chapters they already did.

    You can check them out here
    http://spinybackwebdesign.com/hanma-baki/

    Cheers, Olivier

    ReplyDelete
  3. nice mobo you should overclock that beast to 5GHz

    ReplyDelete
  4. Oooooh yeah ! welcome back to teh internetz =) Can't wait for the next chapter ! :O

    ReplyDelete
  5. Cant wait for the next xhapter XD

    ReplyDelete
  6. That's an ancient rig you got there, should've asked around i got a souped up P4 that actually doesn't work bad at all.

    ReplyDelete
  7. fuck man i wouldive give u computer if u needed 1 lol seriously

    ReplyDelete
  8. Well, it seems Son of Ogre comes to a close in 4 more chapters. IMO Baki is just too young to win this. His body is still that of a teenager. Maybe if he had another 3-4 years ...

    ReplyDelete
  9. whether you'll translate the last chapters or not, thanks. i enjoyed reading your posts

    ReplyDelete
  10. Woo Woo! Soniku!

    ReplyDelete
  11. http://ritualscan2.free.fr/viewtopic.php?f=2&t=2009&start=520
    some pics from the latest chapter.

    ReplyDelete
  12. http://ritualscan2.free.fr/viewtopic.php?f=2&t=2009&start=520
    full raw 310

    ReplyDelete
  13. ...haha Yujiro just made Baki Nabe with shadow boxing ....

    ReplyDelete
  14. Actually, Yujiro awakened Baki by shadow cooking of Misou soup, using imaginary green onion and tofu, which forced his spirit to come back to Baki's body after he smelled this soup... i know, i know. Itagaki is on his crack-addicted period. And this period is permanent. I mean such things beyound common logic... 15 year old 160kg fatass wearing glasses? Yeah, indeed.

    By the way, Yujiro promised to prepare a meal for Baki if Baki beats him. Quite funny thing, it's as if Yujiro remind Baki about it by implying in his own manner. Sth like "You beat me for real, i'll cook a dinner. You beat me in your imagination, then a meal will also be imaginary". It's like he's teasing Baki that way to stimulate him.

    Perhaps at the end we'll see Yujiro cooking for real... if Baki beats him, ofc. Otherwise Baki will stay hungry, lol XD

    ReplyDelete
  15. Manga turned out to be pure bullshit

    ReplyDelete
    Replies
    1. go fuck yourself sinse no 1 would wanna touch u 4 saying no guy I mean forget the girls

      Delete
  16. anyone know were i can find 286-302 translated?

    ReplyDelete
  17. It is my great pleasure to visit your website and to enjoy your excellent post here. I very like that much.

    Buy Essay Papers

    ReplyDelete

Pages

Followers